Friday, January 2, 2009

akhirnye.....

hohohoho...
akhirnye ak dh ad blog..hahha
dh lme dh simpan hsrat nih,sbb tgk kwn2 sume ade blog dh...

tapi....
aku trpikir gak..wtpe la aku bkak blog nih???
ape tujuan aku???
nk menulis mcm hosni???aku xsepower hosni...
nk berimaginasi sprti pain???mnda aku xbleh nk wat mc tuh..bdk2 je bleh..haha
nk mengarut mcm wan???mcm best..tp,xde pekdah lak.
nk jiwang mcm seha???eeee....pi mmpos...
nk ape lg???ntah le...

yg penting,,insyaAllah aku akn gunakan blog nih ke arah kebaikan...
akn ku coretkn segala yg mmpu...
akan ku ukirkan sgala kenanganku...
akan ku tuliskan apa yg trmampu...
hahaha

dah2!!!!
chow

"barangsiapa yg mengerjakn amal soleh,baik lali2 taaupun prmpuan.sedang ia org beriman,maka mereka itu msuk ke Syurga dan mereka tidak dianiayai walau sedikit pon."(An-Nisaa,124)

4 masalah?:

bawangmerah said...

"nk berimaginasi sprti pain???"

i'll take that as a compliment.

pja_chan said...

woi2 nama ak ko xletak?
*nak jugak haha~*

xpe, ak rindu gurauan2 ko tuh
buatla ape yg termampu hehe~

btol2, dlu pon ak xtau ap la tjuan nye ak ade blog. cam x de pekdah pon ade gak.
tp skrg nih da addict gile. haiz~*sambil terbyg muka osny mgeluh begini*

ape2 pon, ak da link ko!
ko link ak gak eh~

Lord Hosni the Wise said...

oit fat guy...waa..now u got blog aleady a..

fine2...i link u n u link me k?

btw.. thnx fer the compliment. i am touched!

p/s; sajo jah nok kecek omputih nge mu..koya la hosni ni..harak jah hensem..haiz..

KiteKamu said...

pain-hahaha...i know it already...i know u la..

pija-nk ltk ke nme ko??xde modal la..nnti kalu ak rse prlu,ak letak...hahaha

Lord HOsni se Buciqquboroi-HOw can you are touched?with the thick fat around ur haert,, i don't think so...

Powered By Blogger

jom!!

Jom Terai!!!

saifulIslam